Борд, рекламний щит, білборд (billboard – дошка оголошень) — щит розміром 6х3, 4х3 для розміщення зовнішньої реклами, що встановлюється вздовж трас, вулиць, іноді розташовують на стінах будівель і в інших багатолюдних місцях. Щит є рамою, оббитою листами оцинкованої сталі з атмосферостійким покриттям, закріплену на опорі. Щити даного формату завжди розташовані в місцях з інтенсивними транспортними та пішохідними потоками, і завдяки цьому мають високу ефективність та високий показник OTS.
Найчастіше щит має дві сторони:
Чебурашка —рекламна конструкція, що складається з двох рекламних щитів 6х3, встановлених на одній сталевій опорі. На такій конструкції можна розмістити одночасно чотири рекламні оголошення.
Призматрон (призма, призмавіжн) —рекламний щит 3х6, інформаційне поле якого утворено набором рівносторонніх тригранних призм; поворот всіх призм на 120° призводить до зміни всього зображення, повний цикл 360°; при якому відбувається триразова зміна рекламного сюжету.
Роллер, скролл, скроллер (roll —обертання, обертання)—рекламна конструкція розміром 2,32х3,14 з внутрішнім підсвічуванням та можливістю ротації зображень.
Роллер являє собою світловий короб з повною скляною рекламною поверхнею. Він оснащений потужним внутрішнім підсвічуванням, двома валами з електроприводом та електронним процесом управління.
Основна особливість роллера полягає в перемотуванні полотна із зображеннями, з одного валу на інший, причому кожен кадр демонструється суворо заданий час. Протягом кількох хвилин показується до 7 рекламних зображень.
Час демонстрації кожного зображення становить у стандартному випадку 10-12 секунд. Точне позиціонування кожного зображення відбувається завдяки електронній системі керування.
Беклайт (backlight — заднє світло) — конструкція зі статичним сюжетом розміром 2,32х3, 14; 4х3 і 8х4 з потужним внутрішнім підсвічуванням. Рекламний постер для беклайтів друкується на спеціальній світлопроникній плівці, завдяки чому рекламний сюжет рівномірно підсвічується і чудово виглядає у вечірній та нічний час доби.
Сітілайт (сіті-лайт, лайтпостер) — вертикальна рекламна конструкція з внутрішнім підсвічуванням, розміри — 1,2х1,8. Сітілайти розміщуються поблизу супермаркетів, торгових центрів, на привокзальних площах та інших людних місцях. Прийнято вважати, що цільовою аудиторією сітілайтів є пішоходи, однак аудиторія так званих "сітіків" поширюється і на автомобілістів. Особливо на вузьких вулицях у центральних частинах міст. Всередині сітілайтів встановлені лампи освітлення для підсвічування реклами у темний час доби. Сторони «А» і «В» орієнтовані на пішохідні та транспортні потоки.