Реклама в аеропорту є окремою галуззю маркетингу, мета якої – донести інформацію про товари та послуги окремим категоріям населення. В аеропорту найчастіше знаходяться забезпечені та активні люди, тому рекламна інформація націлена на цю цільову групу. Особливість розміщення рекламної інформації в аеропорту полягає у наступному. По-перше, йдеться про унікальне місце, в якому у всіх людей виникає особливий, позитивний настрій. По-друге, цей об'єкт часто передбачає розміщення інформації про елітні послуги та товари.
Розташування | Вигляд розміщення | Ціна, грн |
---|---|---|
Міжнародний виліт/загальний доступ | Білборд | Уточніть по телефону |
Міжнародний виліт/загальний доступ | Панно | Уточніть по телефону |
Міжнародний виліт/загальний доступ | Сітілайт | Уточніть по телефону |
Міжнародний виліт/загальний доступ | Брандмауер | Уточніть по телефону |
Міжнародний виліт/загальний доступ | Призма | Уточніть по телефону |
Замовити рекламу в аеропорту – означає отримати високі шанси на активне просування бренду з подальшим розвитком бізнесу. Послуги з розміщення зовнішньої реклами в аеропорту в Дніпрі надає медіа холдинг «Sill». Команда досвідчених фахівців займається розробкою, реалізацією та професійним розміщенням рекламної інформації. Це забезпечує максимальний результат рекламних стратегій.
З урахуванням структури аеропорту, для розміщення рекламної інформації можуть використовуватися такі зони:
З огляду на велику різноманітність об'єктів для розміщення інформації, для реклами можуть використовуватися банери, відео послання, лайтбокси, листівки та безкоштовна поліграфія. Оскільки перебування в аеропорту передбачає вільне відвідування всіх об'єктів на території, різноманітність форм подачі реклами дозволяє максимально збільшити ефективність маркетингової компанії. У цьому випадку реклама допомагає пасажирам скоротити тривалий час очікування реєстрації на рейс, тим самим повідомляючи про актуальні послуги та товари. Також у нашій компанії є послуга розміщення реклами на автобусах.
Ділові люди, керівники великих компаній, бізнесмени та забезпечені туристи складають основні цільові групи, на які спрямоване розміщення реклами в аеропорту. В результаті цього існує можливість ефективно просунути продукт, і навіть підвищити рейтинг компанії, яка представлена в рекламних об'єктах. Ціна на рекламу в аеропорту, яка розробляється в медіа-холдингу, має демократичні показники вартості.