Аналітика

Основним або додатковим інструментом у процесі привертання нових клієнтів вважається зовнішня реклама. Ключовою її відмінністю від інших каналів поширення інформації є тривалість впливу на споживачів. Це значно впливає на підвищення ефективності рекламної кампанії.

Аналіз зовнішньої реклами полягає в оцінці досягнення наступних завдань:

  • вибору типу зовнішньої реклами;
  • визначення місця її встановлення;
  • вибору величини рекламного повідомлення;
  • визначення часу розміщення.

Вирішення цих завдань дозволяє визначити, чи реклама є помітною серед реклами конкурентів, чи привертає вона увагу потенційних споживачів, які проходять чи їдуть мимо. Це вивчається в ході проведення маркетингового дослідження та моніторингу зовнішньої реклами.

При оцінці зовнішньої реклами слід враховувати вплив наступних факторів:

  • споживачі, яку проходять поруч або їдуть повз;
  • рівень впливу товарів/послуг конкуруючих фірм;
  • ступінь впливу конкуруючої реклами;
  • близькість розташування до підприємства, розмір рекламного повідомлення;
  • креативність тексту повідомлення, вплив сезонних факторів (сніг, листя, дощ);
  • близькість розташування рекламних конструкцій до головних магістралей міста та великих вулиць;
  • близькість до місць великого скупчення людей (ринки, ярмарки, площі і т. д.).